Saturday, February 27, 2016

Goodbye long hair!


Na początku tego tygodnia podjęłam pewną drastyczną decyzję, a dokładnie ścięcie włosów, ale nie jakieś podcięcie, a ścięcie o 40cm.


Wszyscy mówili mi, że będę tego żałować, ale ważniejsza była myśl że dzięki temu dzieci, kobiety które nie mogą mieć swoich włosów, bo są chore. Czy tego żałuję? Zdecydowanie nie. Moje włosy są o wiele zdrowsze i wydają się gęstsze. 



A wy co sądzicie o takiej inicjatywie? A może też oddaliście włosy dla fundacji lub planujecie?



Social media:
Facebook: Dominika Myślińska
Instagram: dominikamyslinska
Snapchat prywatny: mska1
Snapchat: bizzle_girll





29 comments:

  1. Swietnie Ci w tej fryzurze! Faktycznie wygląają na zdrowsze :) Ja swoje jeszcze zapuszczam :)

    ReplyDelete
  2. Ja swoje zapuszczam, gratuluje odwagi, mi by było szkoda ale ważne że są zdrowsze, pasuje Ci ta fryzurka. :)
    http://klaudialechowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Wow, ale pięknie wyglądasz teraz!
    Ja mam w planach ściąć włosy na cel fundacji, ale muszę je jeszcze bardziej zapuścić :)
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładnie ci w krótkich włosach i gratuluję takiego czynu. :)

    ReplyDelete
  5. Bardzo szanuję osoby, które oddają włosy do fundacji! Gratuluję! A w krótszych włosach wyglądasz pięknie :)
    Natforart klik

    ReplyDelete
  6. Pięknie wyglądasz w krótkich włosach. Świetnie, że oddałaś włosy do fundacji. Podziwiam takich ludzi. Moja koleżanka ostatnio też oddała chyba z 50cm :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ślicznie Ci w tych włosach. Ja ostatnio obcięłam 20 cm włosów ale dla tego że były strasznie zniszczone. Zawsze chciałam oddać włosy ale niestety za wolno mi rosną i szybko się niszczą jednak mam nadzieję że kiedyś jednak będę mogła :D
    Świetny post, zapraszam do siebie :) moonsterek.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Według mnie bardzo ładnie wyglądasz w nowej fryzurze ;)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Świetną rzecz zrobiłaś, nie wiem jak wyglądałam w dłuższych włosach, ale teraz jest moega :)
    Super blog, pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :)
    http://verczil.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Wow, decyzja wymagająca naprawdę wiele odwagi :) Sama mam długie włosy i doskonale wiem, jak trudne może być rozstanie z nimi. Cel jednak jak najbardziej słuszny, piękna sprawa! Podziwiam :)

    ReplyDelete
  12. Świetny pomysł, aby ścięte włosy przeznaczyć na cele charytatywne. Ja we wrześniu też dużo obcięłam, ale niestety nie pomyślałam, ze można je na coś takiego przeznaczyć. :\
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  13. Świetna decyzja ;)
    Zapraszam do siebie : http://strawberry966.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Ślicznie wyglądasz ! :)
    Ja na razie zapuszczam włosy.
    Twój pomysł jest świetny, może kiedyś też oddam moje włosy na cele charytatywne !!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://www.fashionismaio15.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Bardzo ładnie wyglądasz i super, że oddałaś włosy na taką akcję :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    ReplyDelete
  16. Ale ślicznie wyglądasz! Mi w krótki nie jest ładnie :c


    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ja obecnie zapuszczam włosy, jeszcze niewiele do pasa brakuje <3 Tobie za to ślicznie jest w krótkich! :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ja też ostatnio ściełam włosy do ramion :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    ReplyDelete
  19. ja tam uwielbiam długie włosy ale twoja nowa wersja też fajnie wyszła i mi się podoba :) super zdjęcia !
    a w wolnej chwili zapraszam do siebie http://modnemadam.blogspot.com/2016/03/pandora.html

    ReplyDelete
  20. genialna stylizacja! fajny blog

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    ReplyDelete

Każda obserwacja i każdy komentarz to wielka motywacja i uśmiech na mojej twarzy. Nie zapomnij o podaniu linka do swojego bloga, a na pewno zajrzę.