Saturday, February 20, 2016

Hello, It's me!

Hejj,
Może niektórzy mnie pamiętają, ale nazywam się Dominika. Mieszkam na mazurach i w marcu skończę 15 lat.

 Dlaczego chcę zacząć blogować? Bo kiedyś już prowadziłam bloga i czuję lekki niedosyt przez te że już tego nie robię. Co mogę jeszcze o sobie powiedzieć? Jestem fangirl (dla niektórych zapewne obce pojęcie, ale mam nadzieję że jednak nie), moim światem są moi idole których też jest trochę. Muzyka jaką preferuję? Stary rock i pop. Postaram się aby pojawiły się także tu jakieś posty tematyczne, ale nic nie obiecuję :)
Pozdrawiam i mam nadzieję że zostaniecie ze mną na dłużej!



Social media:
Facebook: Dominika Myślińska
Instagram: dominikamyslinska
Snapchat prywatny: mska1
Snapchat: bizzle_girll

5 comments:

  1. Ładne zdjecia! :*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładne zdjęcia!!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Fajnie, a kto zrobił design?
    Pozdrawiam, Sara <3

    ReplyDelete
  4. Świetne zdjęcia :) Rób to co lubisz ,powodzenia Ci życzę :*


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Będę zaglądać. i zakładki Mam dla Ciebie jedną radę. Blog jest po polsku, więc zmień te wszystkie nazwy Contact, About Me, Home About Blog itd. na język polski. Wtedy całość będzie spójna.

    ReplyDelete

Każda obserwacja i każdy komentarz to wielka motywacja i uśmiech na mojej twarzy. Nie zapomnij o podaniu linka do swojego bloga, a na pewno zajrzę.