Monday, May 02, 2016

How To Be A Tumblr Girl



Zastanawiałeś się kiedyś jak zostać tumblr? Jeśli tak to mam dla ciebie kilka wskazówek!
Przede wszystkim  musisz posiadać czapkę w daszkiem potocznie "wpierdolke". Najlepiej z adidasa, aby pasowała do twoich biało-czarnych superstarów! 
Oprócz tego czarne spodnie z wysokim stanem, najlepiej z dziurami. Jeśli takowych nie posiadasz, łap pierwsze z brzegu jeansy z szafy i nożyczki. Problem rozwiązany! 
Jeśli zastanawiasz się jaką musisz mieć fryzurę, to zrób 2 dobierane warkocze. Nie potrafisz? Zrób zwykłe warkocze i tak będziesz TUMBLR.



A teraz już na serio. Czy naprawdę uważasz, że idealne są te niczym nie wyróżniające się od siebie dziewczyny? Nikt nie jest idealny, a na pewno nie te dziewczyny które spotykasz co drugie na ulicy. Z pozory, czym one się od siebie różnią? Kolorem butów, włosów? Każdy z nas jest inny. Nie jesteśmy jakimiś durnymi klonami, aby próbować na siłę być identyczni. 

W tym poście nie mam na celu nikogo obrazić, żadnej dziewczyny, chłopaka chodzących w superstarach, a jedynie podkreślić że w naszych czasach próbujemy być na siłę identyczni.


Social media:
Grupa na fb: Mska Squad
Facebook: Dominika Myślińska
Instagram: @dominikamyslinska 
Snapchat: mska1

FanPage
https://www.facebook.com/mskablog/


61 comments:

  1. Bardzo ładny desing bloga,stylizacja fajna,uwielbiam czapki z daszkiem
    Pozdrawiam
    http://lorendezain.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  2. Tumblr girls? Gdyby nie ostatnio pojawiające się posty, nie miałabym najmniejszego pojęcia, kto to taki. To dopiero nazywa się dostosowanie do otoczenia.

    ReplyDelete
  3. Mam na ten temat takie samo zdanie. Oczywiście, nie przeszkadza mi, jak moja koleżanka ma superstary, ale codzienne oglądanie klonów staje się już trochę nudne i irytujące. W mojej szkole bez przerwy widzę to samo :)
    Czapka wpierdolka - padłam! :D
    Bardzo podoba mi się Twój blog, obserwuję!
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. swietny desing i zdjęcia zapraszam kamilaandpaulina.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. super post
    i świetna stylizacja! <3

    zapraszam do siebie:
    http://noeese.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. No większość np dziewczyn jest taka sama. Super superstary, dziurawe jeansy i jakaś bluzka. Ale mi to nie przeszkadza :)

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi oczywiście też nie, ale chciałam zaznaczyć że przez to stajemy się identyczni:)

      Delete
  7. Moim zdaniem to jest sprawa indywidualna każdego człowieka. Może ktoś chce być czyimś klonem, ja tam nie mam nic przeciwko. Sama się często inspiruje paznokciami, fryzurami, bądź makijażem na stronie tumblr :)

    Pozdrawiam,
    > http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ <

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja także niemam nic przeciwko temu, ale pragnęłam zaznaczyć że bycie "tumblr", nie oznacza bycia idealnym :)

      Delete
  8. Pięknie skwitowałaś dzisiejsze, dość martwiące, zjawisko pogoni za wydumaną "sławą" i zabijania oryginalności. Bolączka dzisiejszych czasów warta wytykania. Każdy ma w sobie piękno, każdy jest inny, wyjątkowy, po co to zabijać?

    http://realitedelalegende.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nareszcie ktoś zrozumiał sens tego postu :)

      Delete
  9. Ciekawy post, poza tym, że za szybko wszystko za szybko się dzieje to jest bardzo ładnie, pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  10. Masz racje, ze teraz wszyscy chca byc tacy sami. Nie rozumiem tej chorej mody. Kazdy na sile musi udawac kogos innego, bo to jest takie "tamblerowe"...
    Rewelacyjne zdjecia :)

    Pozdrawiam,
    megaaan-esieek.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. strasznie podobają mi się te czapki! Niebieskiej jeszcze nie widziałam,ale Tobie pasuje ;)

    ReplyDelete
  12. U mnie w szkole większość ludzi chodzi w superstarach 😂
    Modaidekoracje.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Prawda, teraz wszyscy wyglądają taka samo :)

    Jeśli Ci się spodoba skomentuj, zaobserwuj.. Odwdzięczę się :)
    http://rougeper.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. sportowy look zawsze fajny.Ładny design bloga,klasycznie,biało.Jeszcze kiedyś tu wpadnę ;)

    ReplyDelete
  15. niestety teraz większość dziewczyn czy chłopaków chce być klonami i nosi rozdarte na kolanach spodnie i dwa warkoczyki.

    http://aleksandramakota.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Osobiście podoba mi się ten styl i to dość bardzo, ale zgadzam się z tym, że co druga dziewczyna na ulicy jest ''tumblr girl''

    ReplyDelete
  17. Haha, śmiałam się jak czytałam ten pierwszy wers haha, świetna jesteś haha, a tym bardziej, że mam koleżanke, którą właśnie opisałaś haha xd

    ReplyDelete
  18. Dobrze napisane :) Ale mi się wydaje, że słowo identyczni nie jest dobrze dobrane. My po prostu chcemy na siłę fajni, nie będąc sobą. Gdy wychodzę z domu co druga osoba ma superstary, a tak naprawdę są one zwykłymi butami, więc nie widzę sensu aby być hmmm... "papugą". Tak naprawdę one zyskały popularność tylko z ludzkiej zazdrości.

    http://xiuxiu-san.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Świetna stylizacja! Bardzo zainspirowała mnie do dzisiejszego ubioru :) http://zuzannasojka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Bardzo fajna stylizacja taka na luzie :)

    ReplyDelete
  21. Zgadzam się z Tobą! Dzisiaj wszyscy na siłę chcą być tacy sami zamiast pokazywać swoją oryginalność, być sobą i czuć się dobrze w swoim ciele.

    www.little-crazy-dreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Fajne zdjęcia :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Nie powinniśmy być identyczni, przez to tylko stajemy się klonami..
    Brak w nas autentyczności. Bardzo sympatyczny post :)

    Blog Aleksandry

    ReplyDelete
  24. To co tu napisałaś sama prawda, co druga osoba superstary i tak dalej te czapki z daszkiem nie ukrywając podobają mi się i sama chcę sobie taką kupić no bo czemu nie ? Ale jednak już czasami niektórych wkurza to, że każdy próbuję być jak te laski z ig czy innych portali społecznościowych :)

    Zapraszam do siebie http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Pomimo różnych zdań. Kocham ten styl ;)

    ReplyDelete
  26. Ja uwielbiam superstary,wiem ze teraz wszyscy je maja ://
    Zapraszam do nas,może wspólna obserwacja?
    fashion--twins.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Bede szczera nie podobają mi sie superstary.
    Nie mam ich i nie chce mieć, ale u mnie prawie
    każda dziewczyna chodzi w nich. To takie sztuczne.
    Super zdjecia. Sliczne wyglądasz :)
    spam2506.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Fajniutka bluza :D Bardzo fajne zdjęcia :D Sama nie lubię osób, które na siłę, starają się być takie jak inni. Jestem sobą i za to mnie mają lubić lub nienawidzić :D

    Zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  29. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  30. Bardzo ładna stylizacja ^^ Większość ludzi próbuje się do siebie upodobnić, a coraz bardziej zanika oryginalność. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Czyli nie tylko ja zauważyłam to, że duża część osób (zwłaszcza dziewczyn) stają się takie same. Czy nie lepiej mieć swój styl? Ubierać się tak jak się lubi? Ja akurat nie należę do tych wszystkich kopii Tumblr'a i cieszę się z tego :)
    Littleredcherrysmile click

    ReplyDelete
  32. Świetny post!
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Fajna czapka i bluza <3.
    Może wspólna obserwacja?
    Zapraszamy do nas ;).
    fashion--twins.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie bawię się w to, ale napewno zajrzę :)

      Delete
  34. Racja- teraz wszyscy mają to samo. ;)
    tzanetat.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Bycie dziewczyną z tumblr'a to takie dostosowanie się do tłumuu:)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Ja bym nie dążyła do dostosowania się trendom z tumblr. Trzeba mieć swój styl :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Każdy teraz chce wyglądac jak tumbrl girl :D Uwielbiam takie posty! :)

    ReplyDelete
  38. świetne zdjęcia, tylko nie wiem po co dążenie do tumblrowego stylu :) mam takie same czapki, tylko inne kolory, świetne są :)

    ReplyDelete
  39. Zgadzam się z tym w 100%, szczerze mówiąc zaczyna mnie to już powoli denerwować..
    Ładny wygląd bloga :)
    http://ovless.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnie też już to denerwuje... Dziękuję 😘

      Delete
  40. Denerwują mnie te wszystkie tumblr girl. Żadna nie ma własnego stylu, tylko kopiuje i kopiuje i kopiuje. Doszło do tego, że dzisiejsze nastolatki niczym się od siebie nie różnią.

    Mój blog

    ReplyDelete
  41. moim zdaniem gdy panuje na to wszystko moda nawet trudno ubrać się inczej :/
    w sieciówkach pełno jest tego typu rzeczy, a w second handach czasem ciężko coś ładnego znalezc+nie każdy umie w nich szukać i ma do nich dostęp
    chciałabym się jakoś wyróżniać ale kompletnie nie wiem jak się ubierać, bo po prostu nie mam pomysłu, z resztą jak większość ludzi, dlatego ślepo podążają za modą :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mimo wszystko w sieciówlach jest wiele rodzaji ubrań. Np w H&M są ubrania w różnych stylach i nie koniecznie takie w których chodzą wszyscy :)

      Delete
  42. Hahah, totalnie mnie rozbawiłaś tym tekstem (w pozytywny sposób).

    Droga Mska, życzę Ci, byś wciąż pozostała sobą tak jak w tym tekście. Wyróżniasz się pośród tylu dziewczyn skupionych wokół tumblera! Bardzo Cię za to podziwiam i gratuluję.

    Dziękuję za zgłoszenie się do rankingu "AUTOR niezwykły". Wyniki już wkrótce na moim fan page'u!

    Pozdrawiam,
    Dominika Rzepka

    ReplyDelete

Każda obserwacja i każdy komentarz to wielka motywacja i uśmiech na mojej twarzy. Nie zapomnij o podaniu linka do swojego bloga, a na pewno zajrzę.