Thursday, June 23, 2016

Love Yourself

Czy akceptujesz siebie? Czy zrobiłeś wszystko, aby pokochać SIEBIE?

Zaakceptowanie wszystkich swoich wad jest pierwszym krokiem do pokochania siebie. Ale jak to zrobić?
Przede wszystkim otaczaj się pozytywnymi ludźmi, którzy nie będą wytykać Ci twoich wad i zaakceptują Ciebie takim jakim jesteś, a nie jakim starasz się być. Po co Ci tacy znajomi którzy nie potrafią polubić takiej osoby jaką jesteś naprawdę?
"Powinnaś odejść i kochać siebie"
Każdy ma jakieś kompleksy, ale nie można żyć tylko nimi. Spójrz w lustro. Co widzisz? Bo ja piękną, niezależną i silną osobę, która nie pozwoli, aby jakieś głupie kompleksy przejęły nad nią władzę.
Co jest moimi największymi kompleksami? Pieprzyk na lewym policzku oraz długi, krzywy nos. Czy się nimi przejmuję? Kiedyś tak, byłam nawet gotowa usunąć te głupie znamię, ale teraz nauczyłam się już z nim żyć i nie robi mi różnicy czy na mojej twarzy jest brązowa plamka czy nie.
 
Social media:
Grupa na fb: Mska Squad
Facebook: Dominika Myślińska
Instagram: 
@dominikamyslinska 
Snapchat: mska1

FanPage
https://www.facebook.com/mskablog/

56 comments:

  1. W tych czasach wiele kompleksów można usunąć, ale co kiedy nie było tak nowoczesnych technologii?
    No właśnie. W dodatku, ty możesz uważać swój kompleks, za kompleks, a komuś innemu będzie się to podobało. Masz rację.
    Aby pokochać siebie trzeba, się zaakceptować :)


    Zapraszam do siebie! ♥
    colorful-dreams9.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdaję sobie z tego sprawę i wiele osób się dziwi że tak bardzo on mnie denerwuje :)

      Delete
  2. Mam wielki kompleks jeżeli chodzi o moje nogi, ale powoli się z tym godzę i moi bliscy uświadamiają mnie, że to tylko mój chory wymysł. Na szczęście jest siłownia ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Świetny post , kiedyś miałam kompleksy ,ale teraz akceptuję siebie w 100 %. Świetne zdjęcia kochana


    Mój blog KLIK

    ReplyDelete
  4. Ja na szczęście jestem osobą, która nie posiada żadnych kompleksów i w pełni akceptuje siebie. To jest bardzo ważny element w naszym życiu, bo nienawiść do własnej osoby niszczy nas od środka. Śliczne zdjęcia. *-*

    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    ReplyDelete
  5. Ja zaczynam akceptowac siebie pomału <3


    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napewno niedługo uda Ci się w pełni zaakceptować, więc trzymam kciuki 👍☺

      Delete
  6. Niestety mam mały problem z akceptacją siebie. Dostrzegam w sobie za dużo wad. Ale mam szczęście bo otaczają mnie sami dobrzy ludzie którzy podnoszą mnie na duchu i dodają wiary w siebie..przyjaciele, kocham ich <3 ! :DŚwietny post, bardzo ładne zdjęcia :)
    Zapraszam-Mój blog

    ReplyDelete
  7. Świetne zdjęcia :)

    Klikniesz w te dwa linki? Odwdzięczam się :)

    http://www.sammydress.com/product1768556.html?lkid=342407

    http://www.romwe.com/Grey-Knotted-Crop-T-Shirt-p-147840-cat-669.html?utm_source=bedifferent-ania.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=bedifferent-ania

    ReplyDelete
  8. Świetne zdjęcia. Ja coraz częściej zaczynam siebie akceptować :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  9. przepięknie wyglądasz :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)


    KLIK

    ReplyDelete
  10. Ja staram się zaakceptować siebie jaką jestem, ale nie zawsze mi się to udaje.
    Zawsze znajdzie się ta jakaś mała wada, która psuje radość życia.
    Piękne zdjęcia! <3
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  11. Każdy ma kompleksy większe lub mniejsze, ale ma. Śliczne zdjęcia.

    Only-martyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ja akceptuje siebie taką jaką jestem i nie warto przejmować się kompleksami bo każdy je ma :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  13. Ja staram się zaakceptować swoje kompleksy, co mogę to zmieniam np. nie pasuje mi moja waga=ćwiczę, ale jeśli chodzi o rzeczy z którymi się urodziliśmy i jednym wyjściem byłaby operacja plastyczna.. Po prostu to akceptuje, taka już jestem.

    https://rougeper.blogspot.com/ zapraszam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jest dobre podejście, denerwują mnie osoby które użalają się nad swoją nadwagą, ale się nie ruszą aby to zmienić :)

      Delete
  14. ja mam mnóstwo kompleksów, których nie akceptuje, chociaż się staram, ale myśle,że najlepszym lekarstwem na to jest osoba, która kocha Cię niezależnie od tego czy masz 5kg więcej albo pryszcza na czole :)


    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    ReplyDelete
  15. Oczywiście w wieku 13 lat miałem wielkie komplesy odziwo również związane z nosem jednak po paru latach zrozumiałem, że nie każdy jest idealny i trzeba pokochać swoje wady bo to czyni człowieka wyjątkowym. Świetnie że pokochałaś swoje wady. Super zdjęcia. Obserwuje :)tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Świetny post :) Krótko, zwięźle a do rzeczy :) To lubię!
    Osobiście staram się pracować nad swoimi kompleksami a tych których nie zmienię są moimi atutami choć nie idealnymi :)
    Liczę na więcej takich postów więc obserwuję :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam :)
    http://lifebyyolo.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję i mam nadzieję że nie zawiodę

      Delete
  17. Bardzo przyjemnie sie czyta Twoje notki:* Buziaki

    ReplyDelete
  18. Ja też mam parę kompleksów. Zamiast użalać się nad sobą, to staram się to zmieniać i patrzeć na efekty.
    Są jednak grupki osób, które swoim głupim gadaniem o tym jacy oni są grubi, brzydcy, chcą zwrócić na siebie uwagę. Naprawdę denerwują mnie tacy ludzie. Oni jednak wolą siedzieć na tyłku i nic nie robić z tym wszystkim, no cóż - ich sprawa.

    Pozdrawiam,
    megaaan-esieek.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Też mam kompleksy. Staram przestać użalać się nad sobą i zmienić się na lepsze.
    natiax.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Najgorsze jest właśnie otaczanie się tymi fałszywymi osobami, które nie chcą nas takimi jakimi jesteśmy. Odcięcie się od nich i zaakceptowanie siebie jest wtedy najlepszym wyjściem :)
    http://pktoja.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Nikt nie jest doskonały dlatego nie należy się przejmować jakimiś głupotami, to o wiele ułatwia życie :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Zawsze robiłam wszystko, żeby podobać ię innym. Przez to miałam też wiele kompleksów. Na szczęście zmądżałam i teraz robię wszystko tylko po to by podobać się sobie :))

    http://paulonkal.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Ja mam kompleksy, ale umiem z nimi żyć. W przyszłości chcę coś zrobić z jednym, bo troszeczkę utrudnia mi życie. Jednak z pozostałymi nie mam problemu.
    Littleredcherrysmile click

    ReplyDelete
  24. Ludzie nie zawsze potrafią akceptować siebie. Ja też kiedyś z tym miałam duże problemy tak na prawdę przez otoczenie w którym byłam. Lecz teraz wszystko się zmieniło i akceptuje Sb w 100%. Bardzo ładne zdjecia :)
    spam2506.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taka zmiana jest wszystkim potrzebna, dziękuję :)

      Delete
  25. Ciężko jest znaleźć takich ludzi, jednak ktoś kto potrafi być z Tobą bez wytykania wad jest wart miana przyjaciela!
    http://sisters-blonde.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Świetny post, myślę że w dzisiejszych czasach kompleksy to problem każdej z nas, ja staram się odgonić złe myśli od siebie i ujrzeć w sobie piękno ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! ♥
    http://wiktoriazalewska.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Również pozdrawiam i na pewno zajrzę :)

      Delete
  27. Masz dużo racji. Mam dużo kompleksów, ale bądźmy szczerzy, kto nie ma?! Człowiek jest tak zbudowany, a zwłaszcza baba, że zawsze znajdzie w sobie coś, co jej zdaniem idealne nie będzie, ale z czasem w końcu wyrasta z tego kompleksu i śmieje się, że kiedykolwiek jej to przeszkadzało. Nie wszystko nam się podoba, to oczywiste. Powinniśmy jednak uczyć się kochać siebie i doceniać oraz pielęgnować zarówno to co na zewnątrz jak i wewnątrz by czuć się dobrze samemu ze sobą ;) Bądźmy najlepszą wersją siebie!
    Zapraszam typicalgr.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Każdy ma kompleksy, nawet najlepsze modelki na pewno chciałyby coś w sobie zmienić. :D Najważniejsze to nie myśleć o tym na co dzień, bo po co zatruwać sobie życie. :)

    ReplyDelete
  29. Odpowiednie osoby w życiu są najważniejsze!
    ❤ blog

    ReplyDelete
  30. Teraz trudno jest nie mieć kompleksów, ale trzeba z tym walczyć! Niezależnie ile ma się lat i jaki się ma status społeczny. Nawet największe modelki chciałbym zapewne coś w sobie zmienić, lecz świat uważa je za piękne. W każdym z nas jest piękno i musimy o tym pamiętać!

    ReplyDelete

Każda obserwacja i każdy komentarz to wielka motywacja i uśmiech na mojej twarzy. Nie zapomnij o podaniu linka do swojego bloga, a na pewno zajrzę.