Friday, June 03, 2016

Purpose


Każdy z nas ma jakiś cel, ale czy udaje nam się go spełnić? Czy robimy wszystko by tego dokonać? Czy on jest taki jaki MY chcemy?

Dla jednych celem jest zdobycie dobrej oceny, dla następnych dobry wynik w sporcie, a dla jeszcze innych pomoc ludziom potrzebującym.
A może jednak nie każdy z nas zna swój cel? Nie wie co jest dla niego najważniejsze w życiu?
"Może zgubiłem swój cel.
Może nie wiem jaki jest mój cel.
 To słowo jest bardzo ważne w życiu."
Zajrzyj głęboko w siebie. Co jest twoim priorytetem? Co TY chcesz robić? Czy na pewno to są twoje cele? A może ktoś Ci je narzuca? 
Niektórzy ludzie swój cel znajdują dopiero po przejściach, dopiero gdy ktoś otworzy im oczy, pokaże co powinno być dla nich najważniejsze.
"I wtedy zrozumiałem jaki jest mój cel.
Moim celem jest inspirowanie ludzi.
Chcę po prostu żeby ludzie zobaczyli, że jest nadzieja, 
że jest światełko w tunelu"
Dajcie z siebie wszystko! Zróbcie wszystko co tylko możecie, aby znaleźć swój cel! Ale nie próbujcie zmienić siebie! Wtedy tylko będziecie próbowali oszukać samych siebie.
"Jeśli nie dasz wszystkiego co masz to tylko oszukujesz siebie.
Daj z siebie wszystko, ale jeśli przestaniesz, to się skończy."


Post oparłam na piosence Justina Biebera "Purpose" oraz na jego kilku wypowiedziach.

 Social media:
Grupa na fb: Mska Squad
Facebook: Dominika Myślińska
Instagram: @dominikamyslinska 
Snapchat: mska1

FanPage
https://www.facebook.com/mskablog/












66 comments:

  1. Super post ;) ważne aby obrać sobie jakiś cel i do niego dążyć ;) wtedy daje nam to dużą radość i satysfakcję pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Hitem jest napis HWDP za Toba :) na przyszłość wybieraj lepsze miejsca do zdjęć. To nie hejt tylko uwaga :)


    http://niezwyklydzejkob.blogspot.com/ zapraszam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nawet nie zwróciłam uwagi na to co tam jest napisane 😌

      Delete
  3. super wpis, świetne zdjęcia!! będę zaglądać :) www.julliexy.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  4. Cel to bardzo ważna sprawa w naszym życiu. Nie możemy wyznaczać sobie celu niezgodnego z naszymi zainteresowaniami i odczuciami.
    Śliczne zdjęcia.

    Pozdrawiam
    Mój blog

    ReplyDelete
  5. Świetny post ! :) Oj jak się osiągnie swój wymarzony cel to jest radość nieziemska ! :D My mamy wiele celów do których dążymy ^^ Jednym z nich jest rozwijanie się na blogu, drugim wybranie dobrej szkoły i zawodu, a trzecim dobre stopnie, wyniki w sporcie (tak jak wspomniałaś) oraz to by otaczali nas dobrzy i godni zaufania ludzie :) Genialny wpis i treść :* Zdjęcia śliczne ^^ Pozdrawiamy i ślemy buziaki :*

    ReplyDelete
  6. Cel jest bardzo istotną sprawą w życiu każdego człowieka, ale wbrew pozorom nie tak łatwo go prawidłowo sformułować. Jest nawet taki specjalny system SMART, który pozwala na odpowiednie sformułowanie celu, aby rzeczywiście go zrealizować, a nie tylko pozostawić w sferze marzeń. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muszę przyznać że nie słyszałam o tym systemie :)

      Delete
  7. Stworzenie idealnego celu jest naprawdę trudne. Bo jeśli jest za łatwe nie będziemy mieć żadnej satysfakcji, ale jeśli będzie za trudny, to nie poradzimy sobie a potem będziemy żałować tego.
    http://swiatrico.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. osobiscie gdy sama wyznaczam sb cel to staram sie go osiagac, pomalutku powolutku ale jednak
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Super post! Wazne bysmy nie mieli marzen.. a cele!

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    ReplyDelete
  10. Ja wyznaczyłam sobie pewien cel i jestem w trakcie jego realizacji;)

    ReplyDelete
  11. Cele są bardzo ważne w życiu,sama mam dwa i do nich dążę!
    Świetne zdjęcia.

    http://paulonkal.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Świetny post, stylizacja w 100% mój gust. Świetna. :)

    ReplyDelete
  13. Fanką Biebera nie jestem, ale zgadzam się, że dobrze jest sobie wyznaczać cele i je realizować :)
    Obserwuję.

    ReplyDelete
  14. Bardzo trafne uwagi, też myślę, że trzeba się zastanowić czasami nad takimi rzeczami :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Ja mam wiele takich swoich malutkich celów, które krok po kroku udaje mi się realizować. Kto wie, może uda mi się spełnić je wszystkie? Wystarczy wierzyć i walczyć:)

    ReplyDelete
  16. Świetnie wyglądasz x
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/04/wiem-ze-liczyes-na-to-ze-sie-nie.html

    ReplyDelete
  17. Zawsze trzeba dążyć do celu 💞
    Kupo 💩💩
    Ps też lubię Biebera 😄
    http://life-of-a-wild-teenager.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Zawsze trzeba dążyć do celu 💞
    Kupo 💩💩
    Ps też lubię Biebera 😄
    http://life-of-a-wild-teenager.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. bardzo mądry post ;) pi świetne zdjęcia, pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  20. Ja jestem bardzo uparta w dążeniu do celu. Świetny post i ładne zdjęcia
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Piekne zdjecia! <3

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    super ramonka <3

    trzeba wciąż podnosić sobie poprzeczkę, by dążyć do realizacji celów i marzeń :)

    milego dnia :)
    Daria

    ReplyDelete
  23. Warto mieć cel w życiu, bo w innym wypadku życie nie ma sensu :)

    ReplyDelete
  24. Świetny post. Ja mam wiele celów w swoim życiu i mam nadzieje, że dam radę je spełnić. Super zdjecia :)
    obserwuje
    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Moim zdaniem każdy w życiu powinien mieć swój cel ;) to bardzo ważne, bez tego moim zdaniem życie jest nudne :)

    ReplyDelete
  26. Każdy powinien mieć swój cel w życiu :)
    Piękne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  27. Uwielbiam takie posty jak ten! Zdjęcia również bardzo mi się podobają :)

    ReplyDelete
  28. Nasze życie opiera się głównie na celach. Może głupie porównanie, ale nawet idąc obieram sobie cel dojścia do konkretnego obiektu. (HAH) Bez celów, hobby nasze życie traci sens i opiera się na rutynie. Super wpis! Gratulacje kochana! ;))

    http://hot-schot.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Bardzo ładny wygląd bloga! Notka krótka ale bardzo mądra i można się nad nią zastanowić dłużej. Zdjęcia są świetne! Zapraszam do mnie poulciak.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Genialny post czekamy na więcej :* Miłego wieczoru ^^ Pozdrawiamy :*

    ReplyDelete
  31. nasze cele życiowe to coś na czym powinno nam zależeć najbardziej w życiu i powinniśmy je sobie stawiać aby dążyć do lepszego :-) Bardzo fajny post i ogólnie wygląd bloga też mi się podoba taki bardzo przejrzysty
    Pozdrawiam
    http://mamazcorkatestuja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Każdy na pewno ma swój cel w życiu. ważne żebyśmy do niego ciągle dążyli. Krótki ale mądry post z przekazem! :)
    Anonimoowa - Klik

    ReplyDelete
  33. Moim zdaniem każdy powinien mieć swój cel w życiu i ja po dłuższym zastanowieniu taki znalazłem :)

    ReplyDelete
  34. Niezłe rozważania, ja mam dużo celów i bardzo do nich dążę ;) Liczę na to, że szybko się spełnią
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Śliczna kurteczka. Ładnie wychodzisz na zdjęciach :))
    socallmemombaby.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Ja mam ustawione swoje cele i robię wszystko, żeby udało mi się je spełnić :)
    pozdrawiam!
    frydrychm.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Cele są bardzo ważne w życiu. Sama mam kilka do których dążę ;)
    Pozdrawiam

    nataliavblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Zgodzę się z tobą, że każdy z nas ma inny cel w życiu. Ja również odnalazłam swój i twardo do niego dążę. Najważniejsze jest to by tak jak sama wspominałaś nie był on narzucony przez kogoś innego. :) Ładne zdjęcia.


    Buziaki.
    kasia-kate1.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Rewelacyjny blog .Obserwuję i zapraszam do siebie
    http://creativelylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Cudownie wyglądasz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Post super :D Mega mi się podoba, że dodałaś do niego wypowiedzi Justina :D Ta o inspirowaniu ludzi mega mi się podoba!
    Littleredcherrysmile click

    ReplyDelete
  42. Justin jest bardzo szlachetnym człowiekiem i podziwiam go za to, że jego pasją jest inspirowanie innych!

    ReplyDelete
  43. Świetny post! Bardzo pomysłowo napisany :D Masz świetnego bloga, OBSERWUJĘ
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  44. Cele, które stawiamy sobie w życiu powinny być naszymi priorytetami. Więc należy o nie walczyć i dążyć po nie po trupach ;)

    Zapraszam do siebie ;) Trwa rozdanie, zapraszam do udziału ;)
    http://sisters-blonde.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. świetny post i zdjęcia http://paulaparszewska.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete

Każda obserwacja i każdy komentarz to wielka motywacja i uśmiech na mojej twarzy. Nie zapomnij o podaniu linka do swojego bloga, a na pewno zajrzę.