Sunday, June 12, 2016

Warsaw 2016

 Warszawa. Piękne, niesamowite, stare miasto, lecz pełne tajemnic.

W zeszłym tygodniu wraz z moją klasą odwiedziłam naszą stolicę. Spędziłam tam 2 cudowne dni. Zaczęliśmy od zwiedzenia najstarszych i zdecydowanie najciekawszych zakątków Warszawy. Następnym odwiedzonym miejscem było Muzeum Powstania Warszawskiego. Nakłoniło mnie ono do niezwykłych refleksji; idąc przez tunele czułam się jak prawdziwy powstaniec, odczuwałam to co ci bohaterowie 70 lat temu. Kolejnym punktem naszej wycieczki był cmentarz na Powązkach, na którym zostało pochowanych wielu niesamowitych ludzi min. Batalion Zośka, który miał na ogromny udział w Powstaniu Warszawskim i obecnie ma dla nas, harcerzy duże znaczenie. I na tym zakończył się pierwszy dzień naszego wyjazdu.
Następny dzień zaczęliśmy od zwiedzenia Centrum Nauki Kopernik, zdecydowanie bardzo ciekawe miejsce, ale dla mnie jako już kolejne spotkanie z tym miejscem nie było zbytnio ciekawe. Punktem kulminacyjnym tego wyjazdu był Pałac Kultury i Nauki, miejsce piękne z wyglądu zewnętrznego jak i wewnętrznego. Widok stamtąd był niesamowity i zdecydowanie jeden z najpiękniejszych w moim życiu. 
Cała wycieczka była niesamowita. Warszawa jest świetnym miejscem o bardzo bogatej historii. Zdecydowanie warto ją zwiedzić i zapoznać się z nią.


 












36 comments:

  1. Warszawa zawsze wzbudzała mój zachwyt. Gdy patrzę na Pałac Kultury, nawet na Twoich zdjęciach mam ochotę się tam znaleźć. Stolica, wielkie miasto, imprezy, szeroka droga jeśli chodzi o karierę, ale też jak sama powiedziałaś, miejsce pełne historii. Widzę też, że pogoda Wam dopisywała, więc musiało być jeszcze lepiej!
    Super!

    http://hot-schot.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ja w Warszawie lubię tylko centrum, jakoś nie przepadam za tym miastem :/
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Byłam w Warszawie 2 razy. Świetne miasto, w szczególności spodobały m się miejsca historyczne. Tak jak Ty czułam się jak mały powstaniec.
    http://paulonkal.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Super spędziłaś czas ! :) Warszawa to piękne i bardzo interesujące miasto. Niestety nie byłyśmy tam jeszcze, ale planujemy wyjazd :3 Zapraszamy do siebie na plany wakacyjne :) Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    ReplyDelete
  5. Świetne zdjęcia! W Warszawie jeszcze nie była, ale myślę, że nie długo się to zdarzy. :)

    ReplyDelete
  6. Zawsze uwielbiałam jeździć do Warszawy :) Byłam w tym roku w kwietniu :D Jak chcesz wpadnij na mojego bloga i pooglądaj zdjęcia :* Moim marzeniem jest zobaczyć Pałac Kultury i Nauki <3

    ReplyDelete
  7. Ja niestety jeszcze nigdy nie byłam w Warszawie :)
    Pozdrawiam
    https://millie-milllie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Od jakiegoś czasu chciałam pojechać do Warszawy, nawet mieliśmy to w planach na wycieczkę w tym roku, ale cena zniechęciła wszystkich, a szkoda, bo chętnie odwiedziłabym groby Batalionu i CNK - zwłaszcza, że kocham przedmioty ścisłe :)

    Ściskam ciepło, Sunshine

    ReplyDelete
  9. Miałam wycieczkę do Warszawy i zwiedzałam te same rzeczy co Ty :p
    Szczerze wycieczka była warta wydanych pieniędzy :p

    ReplyDelete
  10. Zawsze chciałam odwiedzić Warszawę , ale nie mam takich możliwości , ponieważ jest to daleko. Może kiedyś się uda , a teraz się muszę napatrzyć na twoje zdjęcia i zaczekać aż sama się tam znajdę.

    ReplyDelete
  11. Mi od dawana 'marzy' się wyjazd do Warszawy i możliwe, że w te wakacje tam zawitam :D Super zdjęcia!
    Littleredcherrysmile click

    ReplyDelete
  12. Jak pięknie! :*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Uwielbiam to miasto. Byłam w nim już wiele wiele razy. :)

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Warszawa kiedyś była moim wielkim marzeniem. :D
    Też byłam tam na szkolnej wycieczce, świetnie ten wyjazd wspominam. :)

    ReplyDelete
  15. Warszawa nigdy nie była miejscem gdzie chciałam zamieszkać, wogóle nie ciągnie mnie do tego miasta, mimo wszystko chętnie bym się tam wybrała aby przejść się starymi ulicami, małymi alejkami i odkryć zapomniane miejsca. A co do zdjęć to świetne.
    Mój blog- klik

    ReplyDelete
  16. Swietny pomysł na post taki zwykły a zarazem interesujący :* podoba mi sie

    ReplyDelete
  17. Ohh piękna Warszawo!!
    http://lovelybyangie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Również niedawno byłam z moją klasą w Warszawie na 2 dni i tak jak ty jestem zachwycona. Świetny post

    ReplyDelete
  19. Byłam kiedyś w Warszawie jednak chyba aż tak mnie nie zauroczyła, wolę mniejsze miasta, które mają w sobie pewien urok :) Pozdrawiam, Darin Kr

    ReplyDelete
  20. Super zdjęcia ! Bardzo lubię naszą stolicę, mimo, że wiele ludzi narzeka na jej rzekomy brak duszy .
    Pozdrawiam i obserwuję :)
    LaMarthisse

    ReplyDelete
  21. Super zawsze chciałam odwiedzić stolicę ale maam bardzo daleko ;( super pokazalas Warszawę pozdrawian

    ReplyDelete
  22. warszawa jest cudowna. ostatnio byłam 3 dni, bo pojechałam na koncert :) miejsce, gdzie spełniło się moje marzenie! <3

    ReplyDelete
  23. Byłam w Warszawie tylko raz i zdecydowanie wolę moje małe, spokojne miasteczko. :) Jednak muszę przyznać, że w Warszawie jest wiele świetnych zabytków! ;)
    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  24. Byłam tylko raz w Warszawie i uważam, że jest to przepiękne miasto :D Uwielbiam przeglądać zdjęcia z tego miejsca.
    KAKTUSOWY SAD

    ReplyDelete
  25. Piękne zdjęcia. Ja w Warszawie niestety nigdy nie byłam a z chęcią bym odwiedziła nasza stolice by zobaczyć tyle pięknych zabytków
    Zapraszam ----> http://blondbme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Cudowne zdjęcia, Warszawa jest przepiękna! Uwielbiam to miasto! :)

    ReplyDelete
  27. Muszę odwiedzić w końcu Warszawę, dawno mnie tam nie było... :)
    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Nigdy nie byłam w Warszawie. To jest kolejne miasto w Polsce do którego chciałabym się udać :) Na razie jedynie co mogę zrobić to przeglądać zdjęcia z tego miejsca. Post jak i zdjęcia mi się podobają ^^

    http://pamietnikniesmiertelnosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Warszawa według mnie zajmuje miejsce w czołówce miast w Polsce pod względem atrakcyjności. Jest piękna!
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Warszawa moje miasto.
    Kocham JE !

    ReplyDelete
  31. już nie pierdol że tak ciekawie było
    bo sie nudziłaś XD

    ReplyDelete

Każda obserwacja i każdy komentarz to wielka motywacja i uśmiech na mojej twarzy. Nie zapomnij o podaniu linka do swojego bloga, a na pewno zajrzę.