Friday, July 22, 2016

Disco Sucks 90's

Każdy z nas ma taki dzień, kiedy niema na nic siły. W takie dni zawsze sięgamy po naszą ulubioną, wygodną stylizację. W moim przypadku jest to...
Luźny outfit w stylu lat 90-tych. Uwielbiam modę z tamtych lat i dlatego staram się wkładać ją częściowo do moich strojów.
W tym roku lato nas nie rozpieszcza, więc jak na razie było mało okazji do założenia szortów, ale na taką pogodę idealnie sprawdzi się stylizacja jaką widzicie w dzisiejszym wpisie.
Tym razem postawiłam na koszulkę z nadrukiem inspirowanym tamtymi latami, spodnie typu Boyfriend Jeans, które mogliście już widzieć w moich poprzednich postach i do tego założyłam moje białe Nike.
Właśnie takie ubrania zakładam, gdy nie mam totalnego pomysłu co na siebie włożyć.
A Wy co zakładacie w takie dni?
T-Shirt - Cropp/ BJ - H&M/Shoes - Nike Air Force 1

Social media:
Grupa na fb: Mska Squad
Facebook: Dominika Myslinska
Instagram:
@mska1
Snapchat: mska1

FanPage
https://www.facebook.com/mskablog/







29 comments:

  1. Ja w takie dni stawiam na wygodę. Zwykle rurki i koszulka i mogę wychodzić!
    Śliczny look!

    ReplyDelete
  2. Piękny Look, u ciebie można zobaczyć zawszę ciekawe stylizacje!
    Pozdrawiam, Weronika
    Mój blog :) klik <3

    ReplyDelete
  3. Świetny lookbook! Ja również kocham lata 90's i bardzo się Nimi inspiruje w stylizacjach. Najczęściej jednak zakładam luźną tunikę i do tego czarne legginsy :)

    ReplyDelete
  4. Super stylizacja, mimo, że za bardzo nie znam lat 90 to spodobał mi się ten strój. Ja w takie dni stawiam na coś luźnego typu dresy i jakaś koszulka, bo lubię taki styl. Świetne zdjęcia.
    http://kenia0.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. O masz racje, ja tez stosuje sie do tej zasady, wtedy w takich ciuchach czuje sie najlepiej ! A co do całokształtu stylizacji , jest świetna !!! Tez uwielbiam t-shirt w takim stylu, po prostu rewelacja 😊

    ReplyDelete
  6. Ja w takie dni siedze w domku i zakladam dresik XD :*


    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Fajna bluzka ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. bardzo lubie takie oufity <3 mega ciuszki chyba sprawię sobie podobną koszlke!
    ---
    http://styluliczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Super look, a ta fryzura jest świetna!

    http://laurahassak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Bardzo fajna stylizacja, ja zwykle stawiam na jak najwygodniejszy look czyli rurki luzna bluzka i złote dodatki :).Fajny post pozdrawiam :) http://kvlinowska-kvlinowskaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. W lato wygodny look to podstawa! Bardzo podoba mi się Twój outfit, niby zwykły, ale efektowny!
    outdisturb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Ja w takie dni sięgam bo coś luźnego :) Ślicznie wyglądasz i genialna fryzura!
    http://im-dollka.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Fajne zdjęcia, propsy za stylizację na lata 90 ;)
    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  14. Ładnie wyglądasz,proste stylizacje są najlepsze.
    Pozdrawiam
    http://hopploshet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. ja zawsze się ubieram w takie luźne outfity, są najlepsze! :)

    http://paulonkal.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Świetna stylizacja! I faktycznie w tym roku lata prawie w ogóle nie ma ;/

    killa-killaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Świetna stylizacja, ślicznie wyszłaś na zdjęciach :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    ReplyDelete
  18. Oj tak jeansy i t-shirt to najbezpieczniejszy i najwygodniejszy look!

    Jull.pl - klik!

    ReplyDelete
  19. Ja w takie dni najchętniej sięgam po jakieś dresy i obcisłą koszulkę którą w nie wpuszczam, a do tego jakieś sportowe buty. Śliczna koszulka! Lubię takie nadruki w takich klimatach, żeby outfit nie był taki nudny.

    Ściskam ciepło, Sunshine

    ReplyDelete
  20. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji ;)

    Amiliaza.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. rewelacyjne koczki <3

    http://mademoiselleiwanowna.blogspot.de/

    ReplyDelete
  22. U mnie pogoda akurat nie jest taka tragiczna. Prawie codziennie mam na sobie spódnicę, szorty też już miałam okazję założyć. Twój outfit podoba mi się ;D A zwłaszcza te jeansy.
    Littleredcherrysmile click

    ReplyDelete
  23. To prawda, każdy ma swoją luźną stylizację. :) Świetna koszulka :)

    ReplyDelete
  24. blog-my-life-ok.blogspot.com wpadniesz na mojego bloga ?

    ReplyDelete
  25. Ja zakładam to, co akurat mam pod ręką. Wiadomo, że nie założę płaszcza, swetra, czy czegoś w podobie, ale nie mam zamiaru się rozwodzić nad typem spodni, czy kolorem koszulki.

    ReplyDelete
  26. Świetna koszulka, mam to samo zdanie na ten temat :D Wydaje mi się, że każdy Twój pomysł odnośnie doboru stroju jest dobry, mocno pozdrawiam i powodzenia w dalszym pisaniu! :)

    ReplyDelete

Każda obserwacja i każdy komentarz to wielka motywacja i uśmiech na mojej twarzy. Nie zapomnij o podaniu linka do swojego bloga, a na pewno zajrzę.