Wednesday, July 27, 2016

My double life

Każdy z nas ma jakąś pasję, hobby. Ale czy nasi znajomi o tym wiedzą? Najczęściej nie, dlaczego? Bo boimy się im to ukazać, boimy się wyśmiania.
Też tak mam. Moją pasją jest blogowanie. Pewnie zastanawiacie się dlaczego nie powiem o tym moim znajomym. Odpowiedź jest prosta. Boję się odrzucenia, które niestety mogłoby mnie spotkać.
Ale dochodzę do jednego wniosku. Skoro to jest to co kocham, to dlaczego to ukrywam? Dlaczego nie powiem o tym światu? Niech mówią co chcą, ale to ja coś robię, to ja staram się rozwijać.
Nigdy nie przestanę pisać, spełniać się, bo komuś z moich "znajomych" się to niepodoba i Wy też na to nie pozwólcie! Nigdy nie bójcie się powiedzcie o tym co kochacie. Nigdy nie pozwólcie, aby przez swoich "kumpli" stracić swoją pasję!




Biorę udział w konkursie DDOB. Więcej informacji tutaj KLIK!





16 comments:

  1. Powinnaś się trochę bardziej rozwinąć, ale to co napisałaś też jest prawdą.
    Ostatnie zdjęcie- śliczne.

    hot-schot.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. sukienka wprost stworzona na letnie dni! :)

    ReplyDelete
  3. Wszedzie teraz widac ten konkurs :D Moze i ja wezme udzial ^^ Masz racje, nie przestawaj pisac, pasja to najpiekniejsze co otrzymujemy i nikt nie powinien nam w tym przeszkadzac :* Powodzenia w konkursie!

    Buziaki zyciedlapssji.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajne zdjęcia, a sukienka super :)

    ReplyDelete
  5. Nie ma powodu się wstydzić, że się jest bloggerem, choć powiem, że nieraz czułam się niefajnie, gdy słyszałam jakiejś głupie komentarze względem mojej pasji. No cóż, ludzie zazdroszczą, ze robię COŚ, a nie tylko siedzę i gram w gry. xd

    julia-skorupka.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ładnie, ciekawy post :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Nie ma co się ukrywać, ludzie zawsze będą gadać :) Bardzo ładne zdjęcia!

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. ja zawsze bałam sie powiedziec znajomym o wielu rzeczach ktore lubie.Sliczna sukienka

    Dopiero zaczynam,zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. A ja wlasnie w znajomych widziałam pierwszych czytelników, ale także nie obawiałam sie hejtu, więc wszystko zależy od osoby :)

    ReplyDelete
  10. Nie rozumiem dlaczego tylu blogerów boi się mówić o tym, że nimi są. Przecież to powód do dumy, a nie do wstydu.

    Pozdrowionka,
    blogmlodejpasjonatki.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Moją pasją jest tak samo blogowanie. Niestety jeszcze nie mam odwagi powiedziec innym o tym że mam bloga. ALe jestem na dobrej drodze :) Mam nadzieję że moi znajomi nie odrzucą mnie z tego powodu .
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    zuzik-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Moi znajomi nie wiedzą o blogu, a to jest moja pasja.
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  13. blog-my-life-ok.blogspot.com wpadniesz na mojego bloga ?

    ReplyDelete
  14. Jak najbardziej się z tym zgadzam :) My również długo nie podejmowaliśmy próby założenia bloga ze względu na "co powiedzą inni". Jednak teraz się przełamaliśmy i bardzo nam się to podoba. Ciebie oczywiście zaobserwujemy i również liczymy na Twoje wsparcie u nas :) www.fitlov.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ciężko się nie zgodzić, umówmy się :) Naprawdę rewelacja. Marzenia są po to, żeby je realizować, jestem ciekawy, co wielcy sportowcy myśleli o hejtach, podczas robienia kariery ;) Pozdrawiam!

    ReplyDelete

Każda obserwacja i każdy komentarz to wielka motywacja i uśmiech na mojej twarzy. Nie zapomnij o podaniu linka do swojego bloga, a na pewno zajrzę.