Tuesday, August 09, 2016

09.08.16

Pierwszy post, bez żadnego sensu czy przesłania, ale czy gorszy od innych?Jest wtorek 9 sierpnia. W czwartek wyjeżdżam na obóz w góry, a jutro muszę załatwić wszystkie zaległe sprawy i spakować walizkę.
Do tej pory moje wakacje były, hmmmm... jak to ująć? Nudne? Tak to będzie chyba odpowiednie słowo. Większość czasu spędzona w domu, przed laptopem oglądając mój ukochany serial The Vampire Diaries. Nieliczne wyjścia ze znajomymi na plaże lub po prostu na spacer, zdjęcia.
Czy jestem z nich zadowolona? Nie, zdecydowanie nie. Już w styczniu miałam zaplonowany każdy dzień, ale nie niestety jak to już z planami bywa, rozsypały się. Jest już prawie połowa sierpnia. W telewizji, internecie, a nawet na ulicy przypominają nam że szkoła już za rogiem. Dlatego postanowiłam że nie zmarnuje już ani jednego dnia tych wakacji. Spędzę je jak najlepiej się da, abym mogła wracając we wrześniu do szkoły przypomnieć sobie te wszystkie niesamowite chwile które zyskałam.
A wy jak spędziliście większość wakacji? Jesteście z nich zadowoleni? Macie jakieś plany na sierpień?





20 comments:

  1. Oj tak.. wyraźne czuję, że zmarnowałam te wakacje. Jeszcze niby miesiąc szkoły, a ja nic nie zrobiłam. Nigdzie nie wyjechałam, nic nie zwiedziłam. W ten weekend jadę z rodzicami do Zakopanego, a jutro moje urodziny. Może jeszcze te wakacje będą super!

    https://hot-schot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ja muszę tą połowę sierpnia wykorzystać jak najlepiej,ponieważ lipiec nie wykorzystałam najlepiej. :)
    http://inga73.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ja niestety spędziłam te wakację źle :/ Byłam w lipcu na obozie i to było najlepsze wydarzenie w te wakcaje. NAwet nie mogę spotkać się ze znajomymi bo każdy z nich woli siedzieć w domu albo"nie może" nie tak wyobrażałam sobie te wakację, no ale cóż :P
    zuzik-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szczerze mówiąc, jeśli Twoi znajomi są tacy, to nie są oni niczego warci. Wiem, że to brzmi brutalnie, ale przyjaźń polega między innymi też na tym, żeby się spotykać i rozmawiać, a nie siedzieć w czterech ścianach.

      Delete
  4. Ja w sobotę tez jadę na obóz a do tej pory to te wakacje to totalna porażka po prostu :/ Parę wyjsć ze znajomymi ale to nic szczególnego ,może jak bedzie u nas koncert to będzie co wspominać ;)
    Życzę udanego obozu kochana :3

    ReplyDelete
  5. Nominowałam Cię do #LBA. Więcej informacji u mnie na blogu : dominikamajer.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Nominowałam Cię do #LBA. Więcej informacji u mnie na blogu : dominikamajer.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ja mam tyle planów na sierpień, aż brakuje odpoczynku :*

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    ReplyDelete
  9. To już końcówka wakacji, mało czasu.. ale jeszcze nic straconego! Pozdrawiamy z eRachuba :)

    ReplyDelete
  10. Mam nadzieję, że wycieczka w góry była ciekawym przeżyciem i miło spędziłaś tam czas. :) Taktak, moje plany także często się rozsypują (jakie fajne określenie!) ale nie myślę, żeby było w tym coś złego. W sumie jestem zadowolona z wakacji. :) Świetne zdjęcia! Arleta

    ReplyDelete
  11. O TVD♥ Ja wakacje spędziłam nadrabiając właśnie ten serial (i kilka innych) a jeszcze zostały mi 3 odcinki do końca 7sezonu:) Śliczne zdjęcia♥

    ReplyDelete
  12. Moje wakacje mają różne dni - pełne nudy i pełne wigoru! Jeżdżę na rowerze, spotykam się z facetem, znajomymi. Sprzątam, czytam, bawię. Wszystko :)

    www.turqusowa.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Mam nadzieję, że miło spędziłaś te wakacje :)

    blogo-blogu.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ja na brak zajęć w wakacje nie mogłam narzekać, treningi,festivale, ale czasem wolałabym mieć czas żeby poprostu posiedzieć w domu i odpocząć, zapraszam też do mnie~ blog poczatkujacej modelce http://zpamietnikamodelki.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  15. Nigdy nie potrafiłem zrozumieć jednej rzeczy: za młodu, kiedy mamy wakacje, często nie wiemy co zrobić z wolnym czasem, a jak już człowiek dorośnie, to nagle znajduje masę pomysłów na wykorzystanie czasu, tylko jest jeden drobny problem: nie ma go wcale.

    ReplyDelete
  16. Ehh, kiedyś nie było czegoś takiego jak "nie mam co robić w wakacje". Nawet jeśli były momenty nudy, to bardzo szybko znajdowało się coś do roboty lub zabawy :)

    ReplyDelete
  17. To fakt, teraz każdy narzeka jak może, aż mnie boli wysłuchiwanie tego. No bo umówmy się, ile można? Moim zdaniem to wszystko przez technologię, niestety, ale nie da się odciągnąć dzieciaków od tabletów, przez co ich mózgi przestają prawidłowo pracować...

    ReplyDelete
  18. Naprawdę nie powinno być tak, że dzieciaki robią co chcą. Rodzice coraz mniej się nimi interesują, taka niefajna moda. Książki poszły w odstawkę, tablety zastąpiły piłki, to naprawdę smutne...

    ReplyDelete

Każda obserwacja i każdy komentarz to wielka motywacja i uśmiech na mojej twarzy. Nie zapomnij o podaniu linka do swojego bloga, a na pewno zajrzę.